Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Քաղաքացիների ընդունելություն

Քաղաքացիների ընդունելության կարգ

                                                                                                                                                                                                                                   ԿԱՐԳ
                      ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՈՏԱՅՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆՈՒՄ
                                         ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ

Սույն կարգը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզպետարանում (այսուհետ` մարզպետարան) քաղաքացիների (ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց) ընդունելության կազմակերպման ընթացակարգը։
Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզպետարանում քաղաքացիների ընդունելությանը մասնակցելու, իրենց հուզող հարցերի վերաբերյալ ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով դիմելու իրավունք ունի յուրաքանչյուր ոք։
Քաղաքացիների ընդունելություններ անցկացվում են.

1)Մարզպետի մոտ` համաձայն սահմանված ժամանակացույցի /ձև 1/։

2)Մարզպետարանի աշխատակազմի ղեկավարի, աշխատակազմի ստորաբաժանումների ղեկավարների մոտ, պարբերաբար` ժամը 9.30 -17.30։

Մարզպետի մոտ ընդունելությունը կանոնակարգում և ղեկավարում է մարզպետը, իսկ նրա բացակայության ժամանակ՝ տեղակալը։

Ընդունելության համար քաղաքացիների հետ նախնական հարցազրույցը, գրանցումը/հեռախոսով, էլեկտրոնային փոստով, անձամբ/, բարձրացված հարցերի ուսումնասիրությունը և ընդունելության կազմակերպումը իրականացնում են` Կոտայքի, Չարենցավանի և Նաիրիի տարածաշրջաններում`
մարզպետի խորհրդականները և օգնականները, իսկ Հրազդանի տարածաշրջանում` մարզպետարանի աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալը` հատուկ գրանցամատյաններում։

Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալը միաժամանակ վերլուծում և ամփոփում է քաղաքացիների ընդունելությունների արդյունքները, նախապատրաստում հաշվետվություն` յուրաքանչյուր ամիս Հայաստանի Հանրապետության ՏԻՄ նախարարություն ներկայացնելու համար։

Ընդունելությունների մատյանում գրանցվում են ընդունելության օրը, քաղաքացու անունը, ազգանունը, հասցեն, հեռախոսահամարը, ներկայացվող հարցի բովանդակությունը, իսկ հետագայում նաև` լուծման ընթացքքը։

Քաղաքացուն տրվում է թերթիկ իր անուն-ազգանվամբ և հերթական համարով։

Գրանցումը կարող է մերժվել, եթե նրա հարցը դուրս է մարզպետի լիազորությունների շրջանակից։

Ընդունելության ժամանակ բարձրացված հարցերը կարող են լինել գրավոր կամ բանավոր, որոնց կարող են տրվել բանավոր պատասխաններ ու պարզաբանումներ, իսկ անհրաժեշտության դեպքում գրավոր պատասխաններ` օրենքով սահմանված ժամկետներում։

Եթե քաղաքացին բարձրացնում է նախօրոք չգրանցված հարցեր առանց գրավոր հիմքի, որոնք պահանջում են լրացուցիչ ուսումնասիրություն, ապա նրան առաջարկվում է խնդիրը ներկայացնել գրավոր, որին պատասխանվում է օրենքով սահմանված ժամկետում։

Լրացուցիչ ուսումնասիրություն չպահանջող դիմումներին պատասխանվում է 15 օրվա ընթացքում։

Ընդունելության ժամանակ մարզպետի կողմից տրված հանձնարարականները արձանագրվում են հատուկ թերթիկներում/ձև 2/ և փոխանցվում մարզպետարանի աշխատակազմի համապատասխան ստորաբաժանման ղեկավարներին, իսկ գրավոր դիմումները փոխանցվում են աշխատակազմի
քարտուղարություն։

Ընդունելության ավարտից հետո կատարվում է բարձրացված հարցերի և տրված հանձնարարականների վերլուծություն։
 

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2017-03-29 20:30:12